mandag den 23. april 2012

Nogle gange kan jeg bare godt lide at side og høre My Chemical Romance. På mine dårlige dage, når jeg ikke overskuer larmende folk, der løber rundt og rør ved mine nye dreads. Så er musikken det bedste. Og My Chemical Romance er der ikke mange der kan lide, så det får mig ikke til at tænke på nogen, kun mig selv.