onsdag den 21. december 2011

Perler

Jeg har perler i håret. Hvorfor? Nu skal du høre: Det er fordi, at jeg lige har været inde og se Sherlock Holmes i biografen. Hvad har det at gøre med perler? Det har det at gøre, at der er en sigøjner med i filmen, som har perler i håret. Weee! Der er også hende der spiller med i Mænd der hader kvinder.

tirsdag den 20. december 2011

Jul

Så er det snart jul, og her sidder jeg, og hører David Bowie på mit meget juledekorative værelse. Her er en liste med de ting vi har dekoreret med:

Julestjerne
Kalendergaver
Chokoladekalender x3
Guirlande x2
Guldsnorting-ting
Nisselandskab
Englelyskæde
Skrabekalender
Vinduesklæbende lys
Julesok
Kræmmerhus
Nissehue på en plakat
Tuborgnissehue
Julebamser x4
Appelsiner med Nellike x3
Store julekugler x3
Små julekugler x7
Gran
Julehjerte x2
Papirsengel
Juletegninger x2
Papirsengle der ligner os der bor på værelset
'God Jul' stående uden på døren
Pebernødsdåse (helst med pebernødder i)
Nisse
Engel x2
Klementin x5
Og så de postkort vi allerede havde på værelset x100 hehe.

Ja, tror det var det. Hehe. Men der bliver sagt at vi har konkurrence. Umuligt. Pff..

lørdag den 17. december 2011

Regnbuekage

Omnomn, her er et billede af en regnbuekage. Den ser go' ud, men der er godt nok fra Pet Society ^^ Hahahha.

torsdag den 15. december 2011

Mmmhhh, romkugler...

Min lærer, Claus og nogle elever har været så søde at lave en maaaasse romkugler til os alle sammen! <3 Der var nogen med romekstrakt og nogen med romekstrakt og kokos og nogen uden romekstrakt. :P Nøjj, hvor dejligt! Omnomnomnomnom! hehe :)

onsdag den 14. december 2011

AV!

Aaaavvvvv!! Jeg har lige fået min tommelfinger i klemme :O Auuu!! :(

tirsdag den 13. december 2011

Fri!

Endnu engang vil jeg minde min familie om, at de ikke skal læse denne blog!

Men. I dag har jeg normalt engelsk, fransk og fysik kemi, men af forskellige grunde, så har jeg kun fysik kemi. YAY!

Månen

Og jeg har ingen gang fået lagt neglelak, før jeg vil skrive et nyt blogindlæg.
Men når jeg kigger ud af mit vindue lige nu, er himlen meget mørkeblå - næsten helt sort, og månen lyser ekstremt meget op. Det er ret magisk på en måde.

Neglelak

Jeg vil hygge mig med noget neglelak <3
Forresten, så ønsker jeg mig disse neglelakke fra Hot Topic!

Farvede Palietter

Dette er mit første indlæg på 'Farvede Palietter'. Hvis vi er i familie, så lad venligst vær med at følge den. Følg i stedet for min anden blog, som hedder 'Et år på Faxehus Efterskole'. Men hvis du ikke kender mig, så kommer du til det nu:

Jeg hedder for det første Ærns. Jeg går på efterskole, og jeg synes det er noget at det fedeste i verden. Jeg har rødt hår og blå øjne. Jeg elsker musik, og spiller selv klaver og guitar. Jeg kan godt lige rock og metal og indie, for det er nice!
Jeg ved ikke endnu helt hvad jeg vil bruge denne blog til, men den bliver både mere farverig og hyggeligere end min anden.

Det er jul, og her er et billede af en, som har den hættetrøje på, jeg godt kunne tænke mig. Det er en Rage Against the Machine hættetrøje, og bag på står der: Fuck you I won't do what you tell me!