onsdag den 22. august 2012

THIS BE THE VERSE af Philip Larkin (1974)

They fuck you up, your mom and dad
They may not mean to, but they do
They fill you with the faults they had
And add some extra, just for you

But they were fucked up in their turn
By fools in old-style hats and coats
Who half the time were soppy-stern
And half at one another's throats

Man hands on misery to man
It deepens like a coastal shelf
Get out as early as you can
And don't have any kids yourself

fredag den 15. juni 2012

COPENHELL!

Så er det COPENHELL i dag. Jeg glæder mig så sindsygt meget! Jeg skal være der inde med mine venner, og så kommer jeg også til at møde nogle andre, gamle venner. Det glæder jeg mig til. Jeg skal se SLAYER igen, og det bliver viiildt!
 

Desuden er jeg  blevet færdig med alle mine eksamener, og der er gået helt fint :) Det er kun en uge tilbage af skolen. Vi dimitterer næste lørdag, og det bliver bare så sørgeligt.. :( Jeg kommer til at savne mine venner så meget!
Men sommerferien venter, og den må jeg ikke spilde! Jeg skal have det for vildt! SES!

mandag den 23. april 2012

Nogle gange kan jeg bare godt lide at side og høre My Chemical Romance. På mine dårlige dage, når jeg ikke overskuer larmende folk, der løber rundt og rør ved mine nye dreads. Så er musikken det bedste. Og My Chemical Romance er der ikke mange der kan lide, så det får mig ikke til at tænke på nogen, kun mig selv.

tirsdag den 21. februar 2012

Jeg har fødselsdag! :D d. 16. august. Og jeg vil gerne poste min ønskeliste her på 'Farvede Palietter'. Disse film ønsker jeg mig helt vildt meget!:

Scott Pilgrim vs. The World


Detroit Rock City

fredag den 6. januar 2012

The Adams Family!

The Adams Family er så sej! Jeg vil være præcis som dem, når jeg bliver stor!