fredag den 15. juni 2012

COPENHELL!

Så er det COPENHELL i dag. Jeg glæder mig så sindsygt meget! Jeg skal være der inde med mine venner, og så kommer jeg også til at møde nogle andre, gamle venner. Det glæder jeg mig til. Jeg skal se SLAYER igen, og det bliver viiildt!
 

Desuden er jeg  blevet færdig med alle mine eksamener, og der er gået helt fint :) Det er kun en uge tilbage af skolen. Vi dimitterer næste lørdag, og det bliver bare så sørgeligt.. :( Jeg kommer til at savne mine venner så meget!
Men sommerferien venter, og den må jeg ikke spilde! Jeg skal have det for vildt! SES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar