Desuden er jeg blevet færdig med alle mine eksamener, og der er gået helt fint :) Det er kun en uge tilbage af skolen. Vi dimitterer næste lørdag, og det bliver bare så sørgeligt.. :( Jeg kommer til at savne mine venner så meget!
Men sommerferien venter, og den må jeg ikke spilde! Jeg skal have det for vildt! SES!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar