Dette er mit første indlæg på 'Farvede Palietter'. Hvis vi er i familie, så lad venligst vær med at følge den. Følg i stedet for min anden blog, som hedder 'Et år på Faxehus Efterskole'. Men hvis du ikke kender mig, så kommer du til det nu:
Jeg hedder for det første Ærns. Jeg går på efterskole, og jeg synes det er noget at det fedeste i verden. Jeg har rødt hår og blå øjne. Jeg elsker musik, og spiller selv klaver og guitar. Jeg kan godt lige rock og metal og indie, for det er nice!
Jeg ved ikke endnu helt hvad jeg vil bruge denne blog til, men den bliver både mere farverig og hyggeligere end min anden.
Det er jul, og her er et billede af en, som har den hættetrøje på, jeg godt kunne tænke mig. Det er en Rage Against the Machine hættetrøje, og bag på står der: Fuck you I won't do what you tell me!

Ingen kommentarer:
Send en kommentar