Farvede Palietter
Denne blog er om mit liv og farvede palietter. ♫♪
tirsdag den 13. december 2011
Månen
Og jeg har ingen gang fået lagt neglelak, før jeg vil skrive et nyt blogindlæg.
Men når jeg kigger ud af mit vindue lige nu, er himlen meget mørkeblå - næsten helt sort, og månen lyser ekstremt meget op. Det er ret magisk på en måde.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar