tirsdag den 13. december 2011

Månen

Og jeg har ingen gang fået lagt neglelak, før jeg vil skrive et nyt blogindlæg.
Men når jeg kigger ud af mit vindue lige nu, er himlen meget mørkeblå - næsten helt sort, og månen lyser ekstremt meget op. Det er ret magisk på en måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar