tirsdag den 20. december 2011

Jul

Så er det snart jul, og her sidder jeg, og hører David Bowie på mit meget juledekorative værelse. Her er en liste med de ting vi har dekoreret med:

Julestjerne
Kalendergaver
Chokoladekalender x3
Guirlande x2
Guldsnorting-ting
Nisselandskab
Englelyskæde
Skrabekalender
Vinduesklæbende lys
Julesok
Kræmmerhus
Nissehue på en plakat
Tuborgnissehue
Julebamser x4
Appelsiner med Nellike x3
Store julekugler x3
Små julekugler x7
Gran
Julehjerte x2
Papirsengel
Juletegninger x2
Papirsengle der ligner os der bor på værelset
'God Jul' stående uden på døren
Pebernødsdåse (helst med pebernødder i)
Nisse
Engel x2
Klementin x5
Og så de postkort vi allerede havde på værelset x100 hehe.

Ja, tror det var det. Hehe. Men der bliver sagt at vi har konkurrence. Umuligt. Pff..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar