torsdag den 15. december 2011

Mmmhhh, romkugler...

Min lærer, Claus og nogle elever har været så søde at lave en maaaasse romkugler til os alle sammen! <3 Der var nogen med romekstrakt og nogen med romekstrakt og kokos og nogen uden romekstrakt. :P Nøjj, hvor dejligt! Omnomnomnomnom! hehe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar